مدیریت روابط عمومی: جواد قلی تبار
- تدوین برنامه، سیاستها و خطمشیهای خبری، رسانهای، تبلیغاتی و انتشاراتی بر اساس ضوابط مربوطه؛
- تایید و نظارت بر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی محیطی در سطح دانشگاه تهران و فضاهای عمومی آن؛
- تهیه و تدوین اخبار، بیانیهها، آگهیها و پیامهای خبری دانشگاه و اقدام برای نشر و انعکاس آنها در رسانههای جمعی؛
- انعکاس و تشریح دیدگاهها، سیاستها، برنامهها، طرحها و فعالیتهای دانشگاه به جامعه؛
- بررسی مطالب انعکاس یافته در رسانههای گروهی در خصوص فعالیتهای دانشگاه و پاسخگویی به آنها در صورت ضرورت و اطلاعرسانی مستمر به رئیس دانشگاه؛
- بررسی دیدگاهها و سنجش افکار عمومی در چهارچوب مأموریتها و وظایف دانشگاه و ارائه نتایج به مسئولان ذیربط؛
- همکاری با معاونت بینالملل دانشگاه برای برگزاری کنفرانسها، سمینارها، جشنوارهها، نمایشگاهها و میهمانیهای رسمی، مصاحبهها و بازدیدهای مربوط به دانشگاه؛
- نظارت تخصصی بر فعالیتهای روابط عمومی دانشکدهها، مؤسسات و مراکز و واحدهای تابعه و وابسته و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها؛
- برنامهریزی لازم برای تشخیص، جمعآوری و نگهداری اسناد و مدارک راکد دانشگاه در چهارچوب دستورالعملها و ضوابط مربوطه؛
- دریافت، ثبت، توزیع و ارسال کلیه نامههای وارده و صادره دانشگاه؛